رفتن به محتوای اصلی
x
  • هفته سلامت فرصتی برای ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی

    پزشک و متخصص طب ایرانی گفت: با همدلی و همکاری خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌توانیم با ترویج فرهنگ غذای سالم و ورزش همگانی و متناسب بر پایه آموزه‌های طب ایرانی، جامعه‌ای سالم و پویا برای نسل‌های آینده بسازیم‌ و هفته سلامت فرصتی مغتنم برای آغاز این حرکت ارزشمند است.

  • برگزاری نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت

    یکشنبه 2 اردیبهشت ماه، همزمان با دومین روز از هفته ملی سلامت، نشست خبری مطبوعاتی با حضور  معاون بهداشتی دانشگاه، مدیران این معاونت، مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه و همچنین جمعی از اصحاب رسانه اصفهان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی شهرداری اصفهان برگزار گردید.

    در این نشست دکتر گله داری معاون بهداشتی دانشگاه طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته سلامت و بیان شعار این هفته «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت»، با اشاره به جذب ۷۰۰ نیروی انسانی جدید جهت شبکه بهداشت شهرستان‌های استان در سال گذشته ، از جذب ۶۵۰ نفر نیرو جدید نیز در سال جاری خبر داد.

  • بمناسبت هفته ملی سلامت: برپایی غرفه‌های سلامت در محل گذر چهارباغ

    در روز یکشنبه دوم فروردین ماه، به مناسبت هفته سلامت غرفه های ارائه خدمات بهداشتی به منظور آگاهی و شناخت عمومی و توجه به سلامت فردی در محل گذر چهارباغ عباسی برپاشد.

    این غرفه ها  با عناوین تعذیه، مشاوره سلامت روان، بهداشت محیط، بیماری های واگیر، مدارس، آموزش سلامت و بیماری‌های غیر واگیر برپا شد که خدمات رایگان مشاوره تغذیه، روانشناسی، اندازه گیری قد و وزن، گرفتن فشار خون و تست رپید ایدز توسط کارشناسان واحدهای مربوطه مرکز بهداشت شماره دو اصفهان ارائه گردید.

    همچنین در مورد طرح ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع آموزشهای لازم ارائه شد.

  • اولین جلسه کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت در سال 1403 برگزار شد

    چهارشنبه 29 فروردین ماه، اولین جلسه کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت در سال 1403، با حضور مدیر روابط عمومی بعنوان رییس این کمیته، نمایندگان و کارشناسان عضو در کمیته رسانه در سالن شهدای شاه چراغ انشگاه برگزار شد.

    در ابتدا دکتر پژمان عقدک،  طی سخنانی با اظهار امیدواری از به نتیجه رسیدن تلاش ها و خدمات انجام شده در حوزه جوانی جمعیت، با هدف کاهش شیب نزولی و پیشرفت روند صعودی فرزندآوری گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی در زمینه جوانی جمعیت در آینده شاهد روند جمعیت افزایی خواهیم بود.

  • پیام تبریک مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه بمناسبت فرارسیدن روز علوم آزمایشگاهی

    مدیر امور آزمایشگاه‌های دانشگاه  در پیامی فرارسیدن سی‌ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت:

     بسمه تعالی

    شاید کسی نداند که آنچه در آزمایشگاههای تحقیقاتی کشف می‌شود روزی با فکر و دست تو به بشریت خدمت می کند ولی واقعیت دارد

    تو وارث زحمات دانشمندانی هستی که برای سلامتی انسانها می کوشند .  پس ارزشت والاست و همت و فعالیتت ستودنی

     

  • برگزاری وبینار آموزشی کشوری گایدلاین های هیپرلیپیدمی و پرفشاری خون

    به دنبال ابلاغ گایدلاین تهیه شده هیپرلیپیدمی و گایدلاین به روزرسانی شده پرفشاری خون در ابتدای سال ۱۴۰۲ توسط وزارت بهداشت و به منظور تسهیل و تسریع اجرای گایدلاین های کشوری پیشگفت، پژوهشکده قلب و عروق با همکاری نظام پزشکی اصفهان اقدام به برگزاری وبینار آموزشی در این زمینه نمود.

    این وبینار در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین با شرکت ۴۰۰ نفر از پزشکان و متخصصین مرتبط با موضوع، از سراسر کشور برگزار گردید.

  • بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه (حمایت قاطع از اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)

    بسم الله قاصم الجبارین

    "کذلک نجزی القوم المجرمین"

    بلی ما بدین گونه قوم بدکار را مجازات می‌کنیم - سوره احقاف / آیه ۲۵ 

    بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی 

    شکست هیمنه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ محکم، به موقع و کوبنده فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف، مقاوم و بابصیرت ایران تبریک عرض می نماییم. 

  • پیام رییس دانشکده دندانپزشکی به مناسبت فرا رسیدن انتخابات هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران

    رئیس دانشکده دندانپزشکی باصدورپیامی به مناسبت فرا رسیدن انتخابات هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران  ازهمکاران درخواست کرد درآن شرکت فعال داشته باشند .

    درمتن پیام دکترسیدمحمدرضوی آمده است:

     همکاران گرامی

    ضمن عرض تبریک بمناسبت عیدسعیدفطر، روز جشن یک ماه روزه داری و روز پاداش بندگی وتقدیم شادباش و تکریم به حضور اساتید و همکاران دندانپزشک سطح شهر : لازم می دانم بر اهمیت فراوان و موقعیت حساس انتخابات در پیش روی هیئت مدیره انجمن دندانپزشگی ایران ،تاکید نمایم .

  • رئیس دانشکده دندانپزشکی با فرا رسیدن روز دندانپزشک، این روز را به تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان ودندان تبریک گفت

    رئیس دانشکده دندانپزشکی با صدور پیامی فرا رسیدن 23فروردین ماه روز دندانپزشک رابه تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان ودندان تبریک گفت.
    در متن پیام دکترسید محمدرضوی آمده است: دندانپزشکان ضامن سلامت جامعه وامنیت روحی بیماران و  بعنوان یکی از ارکان اصلی سلامت؛ با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت دهان و دندان، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می دهند، همواره در راستای خدمت به آحاد جامعه پیشتاز بوده و هستند.